Poďakovanie

Niektorí naši klienti s nami radi zdieľajú svoje skúsenosti. S jedným takým sme si vymenili pár príjemných mailov, s ktorými by sme sa radi podelili (text je mierne zeditovaný):
 

Po odovzdaní prvej časti klientke:
„Dobrý deň, tá práca ma teda prekvapila. Chcem povedať, že som sa na začiatku trochu bála, či to nie sú vyhodené peniaze. Ale keďže mám malé deti a už si nemôžem viac predĺžiť štúdium, povedala som si hop alebo trop. Teraz máme za sebou síce iba prvú časť, ale už teraz to vyzerá, že celé toto rozhodnutie je našťastie ten hop. Je vidno, že autor sa v tej téme vyzná, dokonca som sa aj dočítala niečo nové.  Takýmto štýlom som spokojná, upravte prosím iba ... a môžeme ísť na ďalšiu časť.“


Po odovzdaní druhej časti:
„Dobrý deň, ďakujem, tento týždeň to idem odkonzultovať so školiteľom.“

„Dobrý deň, školiteľ navrhuje opraviť kapitolu 4.5 - musím uznať, že je to opodstatnené, keď som čítala viac krát, autorovi to v tejto podkapitole veľmi nevyšlo. Platia tie úpravy zdarma? Ak áno, treba aby... Potom by sme sa v ďalších kapitolách zameriavali na hlbšiu analýzu...“

„Super, keď to budem mať opravené, uhradím posledné dve časti naraz.“


Po odovzdaní poslednej časti:
„Ďakujem“


O mesiac neskôr:
Dobrý deň, predčasom som ste mi pomohli. Trošku som mala taký pocit, že či robím dobre... no dnes, keď už mám všetko za sebou viem, že to bolo možno pre niekoho sporné, no pre mňa správne rozhodnutie. Nedalo by sa mi to popri rodine inak... Chcela som sa poďakovať za dobrý prístup a pružnosť, pri riešení mojej objednávky. Som rada, že to išlo tak hladko“

 

My ďakujeme za príjemnú spätnú väzbu a sme radi, že vieme byť nápomocní!

 

Pozrite si aj iné z našich blogov.